Štítky

středa 8. července 2015

Trip to Prague / airport

Hi everyone! Vítejte u dnešního článku, který bude hlavně s fotkami, ukořistěnými z pražského letiště Václava Havla. Dnešní článek bude první část, jelikož po návštěvě letiště jsme zamířili na Pražský hrad a jeho okolí. Do Prahy jsme vyrazili autobusem s babičkou a mým bratrancem. Tento ´zájezd´ zařídila babička.
Na fotkách budou většinou letadla a když si budu pamatovat z jaké nebo do jaké země letělo tak vám to napíšu.


Naše exkurze začínala na terminálu 3, kam jsem dorazili chvíli před 10:30 akorát na čas, jelikož v 10:30 jsme měli mít už oběd. Já jsem měla svíčkovou, která chutnala vážně skvěle.
Teď, ale zpátky k letišti, terminál 3 je určen pro soukromé lety, nebo když přiletí nějaká významná osobnost/osobnosti jako je třeba prezident, velvyslanci jiných zemí, sportovci nebo pro exkurze jako byla ta naše.
 V 11:30 celá exkurze začala tím, že jsme se sešli u modelu letiště, kam přišel náš průvodce (jak jsem pochopila tak to byl stewart). Každý od něj dostal malou kartičku na krk, kde bylo, že jsem exkurze. Model letiště popisoval stručně jen, kde jsou, které budovy. Poté nám pustil krátký film, o tom se na letišti plánuje přistavit.


Po odbavení, kde se nemůže fotit, jsme nastoupili do autobusu a tím začala ta pravá prohlídka.
A hurááá na fotky.


   Nápis, který uvidíte, když přiletíte soukromým letadlem.



   Soukromá letadla na letišti, které jsme si mohli prohlídnout z bílskosti.


   Nevím jak to mám popsat, ale je to postupné ´přicucnuti´ spojovacího můstku mezi letadlem a letištěm.

  
Letadlo letecké společnosti Smartwings.

 
   Letadlo britské nízko nákladové letecké společnosti EasyJet.

   
   Letadlo DELTA, které letělo do New Yorku.


   Dva obrázky, které jsem dostala od našeho průvodce.
   Červenšedé lítá z Anglie a zelené ze Sibiře.


   Letadlo z
letecké společnosti Emirates, které přiletělo z Dubaje.



   Letištní vozíky na kufry.
Doufám, že se vám článek líbil a v brzké době se můžete těšit na druhou část z Pražského hradu.

                                          With love Steffani

















3 komentáře:

  1. V prahe na letisku som bola iba raz a aj to som sa tam ledva nevymotala :D
    pozývam ťa na moju GIVEAWAY: http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-za-36-000-pozreti-na-blogu.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sem byla na letišti poprvé a to jen na týhle exkurzi. :)

      Vymazat
  2. Ty jo to musel být fajn výlet, jsem si jistá že by se takový výlet líbil synovi :) Zatím jsem letiště bidla jen z pohledu cestující osoby, když jsem letěla do Španělska. To jsme jen přijeli na parkoviště a pak nás odvezli k terminálu na odbavení a za pulh nám to letělo, takže jsme tam jen proběhli.Ale někdy tam určitě taky vyrazime jen tak na výlet. Takže díky za tip :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks