Štítky

čtvrtek 13. listopadu 2014

Co jsem si přivezla z Prahy

S mamkou jsme vyrazily do Prahy.Do Prahy jsme dorazily v jedenáct.Celá naše cesta trvala tři hodiny (cesta cca 150 km).
Můj hlavní záměr byl aby sem si tam koupila černý skinny jeans ale ať sem zkoušela z různých krámu žádný mi nepadly tak jak sem si představovala.
Přesto jsem si pár věcí koupila.
Nejdřive  jsme šil do Palladia a poté metrem vyrazily na Černý most,kde jsme navštívili i Ikeu.
V Ikee jsme si dali oběd a potom šli nakupovat.V Ikee jsem si koupila pouze zrcádko,které mají snad všechny youtuberky a blogerky.A já ho už taky konečně mám.Chtěla jsem si koupit i nějakou svíčku ale žádná mi moc nevoněla.
Všechny věci co jsem si koupila:
Suchý šampón Batiste- Douglas - 49 kč.
Chtěla jsem si koupit velký ale bouhžel měli pouze malý,taže jsem byla celkem naštvaná .


Baby lips - dm - 60 kč






Super CUTE ponožky - Gate - 24 kč
Zrcádko - Ikea - 129 kč
PureAciteve Garnier -Globus -80 kč
Mikina -F&F -300 kč
Mikina Tygr -Gate - 250 kč
Protože do Prahy skoro nejezdíme tak sem si prostě musela koupit Starbucks :*White chocolate - Starbucks - 99 kč
Aby sem to shrnula upřímě čekala jsem,že si toho koupím víc,ale nevadí.S mamkou jsem si to užila byl to takový náš ,babský den,.
Pouze mě mrzí že sem si nekoupila ty skinny jeans.
                                                                                               With love Steffani
Jestli chcete můžete mě začít sledovat na instagramu



3 komentáře:

  1. Prahu mám hrozně ráda, hned bych si zajela na nákupy. Vzhledem k tomu, že mám prahu 340 km od domu, budu si muset ještě počkat. :D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jéj! Mám úplně stejné ponožky :D Jsou šíleně Kawaii :) Mimochodem máš super blog ;)

    http://applecosplay.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Starbucks. Mňam mňam mňam <3 mala som ho raz za život cez tieto prázdniny, bola som prvý krát v prahe (bývam pri bratislave..) a my na sk nemáme starbucks , tak som nemala možnosť si ho kúpiť. Ale sala som zaň nekakých 6€, ale to mi bolo jedno. Stále by som si tam kupovala horúcu čokoládu.

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks