Štítky

pondělí 17. listopadu 2014

My top five series





V tomto článku se určitě neobjeví zmínka o seriálech jako Prolhané krásky nebo Upíří deníky.Přesto že sem od každého viděla hned několik dílů žádný z nich mi nijak nepřirostl k srdci (upřímně je mi to celkem líto).Tento článek sem se rozhodla napsat,protože některá z vás nemá třeba co sledovat.Takže tady to může být i malý typ.

Na všechny seriály koukám online na počítači.Koukám na ně online z toho důvodu,že jsem líná čekat na nový díly třeba i týden.

Tady je pár odkazů,kde na některý seriály koukám.

www.sledujuserialy.cz
www.eserial.cz
www.serialycz.cz
Seriály jsou řazeny random a ne podle oblíbenosti.

1)   Teorie Velkého Třesku   (The big nag theory)
       Na teorii se koukám už asi 3 roky.Tento seriál sem si naprosto zamilovala.
       Ale myslím si,že každý tento seriál zná a viděl už nějaké díly.
       Můj nejoblíbenější člen z této šestice je na 100% Sheldon Lee Cooper.
      

                                  


2)   Dr. House   (House M.D.)
      Tenhle seriál jsem si velmi rychle zamilovala, ty "černohumorné" hlášky Dr. House prostě nemají chybu.
       U tohohle seriálu mám dvě nejoblíbenější postavy jednoduše řečeno nedokážu se rozhodnout mezi Housem a Wilsonem. Miluji jejich hlášky.
Celý tento seriál je založený na černém humoru a dvojsmyslech.Upřímně tento seriál nejde nemilovat.

        Tady je jedna z mích oblíbených hlášek:
        House: Laboratoř nemůže ten kov identifikovat. Prý ani nemusí být pozemský.
        Chase: Vážně?!
      House: Ne, vy idiote, je to titan.

                        


3)     Taková moderní rodinka (Modern Family)
         
Celá tahle jedenácti členná rodina vám okamžitě přiroste k srdci.
          Tuhle rodinku sleduji už druhým rokem doopravdy ji miluji.
           Z tohohle seriálu sem si nejvíce oblíbila ,šprtku´ Alex pro její vtipnou s sarkastickou  povahou.










4)             Top Gear       
           Top gear je nejznámější motoristický pořad,který sleduji už čtyři roky.
           Je to můj neoblíbenější pořad/seriál,který sem kdy sledovala.
           Naprosto sem si zamilovala tuhle trojici chlápků a Stiga,kteří mají neomezený rozpočet BBC
           a miliardy zbytečných vychytávek.
           
Jeremy: Jsme na rovníku!
        
Richard: Ne, nejsme...to by tady byla velká tečkovaná čára...
           A tahle hláška z Bolívijského speciálů mě naprosto rozsekala.
           Všechny díly Top Gearu sem viděla aspoň čtyři krát kromě 1-3 řady,která mě až tolik nebavila.
           Když to tady tak píšu je to celkem smutný,že sem to viděla tolikrát.

   


         5)    2 $ocky (2 Broke Girls)
          Caroline a Max si okamžitě zamilujete.Super dvojka holek,který potřebují 250000 dolarů
          na jejich sen otevřít dortíkárnu.
          Je to seriál plný dvojsmyslů,kterých má Max pořád v zásobě.
      

                     
                     


3 komentáře:

  1. Tak z těchhle seriálů mám nejraději jen 1 a 2 :) Já ještě koukám na Doctor Who, Merlin a Sherlock :) To jsou takové mé 3 nejoblíbenější seriály. :)
    http://sonak-photography.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Z týchto ja osobne som videla len Housa. A toho som pozerala pred pár rokmi. Ale mám ho rada. Inak , skús si pozrieť Doctora Who alebo Sherlocka Holmesa. :) tie pozerám ja :)

    OdpovědětVymazat
  3. :D Tu hlášku si pamatuji, protože Top Gear taky sleduji! :3 House sleduji tak čas od času, ale přiznám, že má výborné hlášky.. Nevím, jestli znáš nebo ne, ale doporučila bych ti seriál The Walking dead. :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks