Štítky

neděle 23. listopadu 2014

Hair Challange

Po přečtění tohoto(http://iamchristinne.blogspot.cz/2014/11/maturita-challenge.html) článku jsem se rozhodla zkusit něco podobnýho. Doufám že to nebudete brát jako kopírování.

Ale moje challange bude zpočívat v něčem trochu jiném.Moje challange bude spočívat v tom omezit na co nejmíň fenování a žehlení vlasů.
Asi před rokem sem si začala nějak tak pravidelně žehlit a fénovat vlasy.Což mím vlasům celkem ublížilo.Začaly být slabší a míň lesklé.
Fénování a žehlení chci omezit na minum a to na maximálně 3x měsíčně až dokonce školního roku.Myslím že to pro mě bude velmi těžšký,protože sem si zvikla mít rovný vlasy.Do teď sem si je žehlila asi 2x týdně.
Doufám že to vydržím a moje vlasy pocítí rozdíl.



                                                                With love Steffani

instagram.com/steffanistyles

                 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blogger Template by DanyČuks