Štítky

pátek 21. listopadu 2014

My Xmas wishlist

Myslím si,že wishlist každá z vás zná.
Snad každá bolgerka a youtuberka ho dělá.
A já se rozhodla ho taky napsat.
Ve zkratce , je to seznam věcí,který by sem si přála k Vánocům.
Určitě vím,že všechno nedostanu.

 
#1 Lístky na One Direction do Vídně
     Jet na koncert One Direction je můj ohromný sen , který doufám , že se příští rok splní.
     S rodiči sem o tom mluvila ale oni taky ještě nevědí.
     Tady to by byl pro mě nejlepší dárek všech dob.

#2  Sluchátka Sony    
      Nový sluchátka vážně potřebuji , protože ty moje co teď požívám , už jsou v hrozným stavu.
      A tyhle od Sony se mi moc líbí.
     
Sluchátka Sony


#3  Uši na lyžařskou helmu
      
Docela často jezdíme lyžovat a helma je mojí součástí.
       A uši na helmu jsou prostě super CUTE.
       Sice už jedny mám ale prostě chci další.
   

Super roztomilý uši


#4   Seriálové nebo filmové tričko
       
K těmto Vánocům by sem si přála taky nějaký filmový nebo seriálový tričko.
        Jsem seriálový maniak.Takže se mi nesmíte divit , že chci takový tričko.
     

#5  Knížka
      
Ještě sice nevím jakou knížku ale určitě nějakou chci.
       Přemýšlela jsem o Paper Town ale zatím vážně nevím.
       Budu ráda , když mi to komentářů napíšete váš tip.


                                                                                               With love Steffani



www.instagram.com/steffanistyles


3 komentáře:

  1. Vůbec jsem nevěděla co si k Vánocům přát a teď si mi dost pomohla. To seriálové tričko je vážně boží nápad :-))
    blg : http://welcometoglade.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Och, vyjadrím sa hneď ku každému, ak ti to neprekáža, tvoj blog ma zaujal, tak idem asi spamovať :D
    1.ja by som velmi velmi velmi moc chcela lístky na OneRepublic :'( kolko máš rokov? Ja na další rok 15 , nemám s kým ísť a rodičov tam brat nebudem, nepočúvajú ich. Zostáva môj 22 ročný brat. Jeej :DD
    2. Ja používam len tie obyčajné , nemám takého velké. Nejaký "zásadný" rozdiel v tom nevidím. (Ja sa v tom nejako nevyznám, okay? :D)
    3. Bože môj :33 to je také zlatučké <3 síce nepoužívam helmu, ale kvoli nim asi začnem ! :D
    4. Ja som si vyrábala crop-top. Mám tam "Keep Calm and love.." a tam vymenované seriály, knižné série, hudobníkov.. proste vśetkých ktorých milujem <3 počkaj si na výpredaj, kúp si tričko, ja som farbu na textil kupila za 3€ a trićko za 2€ a tak som si to t pretlačila :) je to super!
    5. Knihy knihy knihy. Môj wishlist - všstky knihy z knižného wishlistu. Ďakujem mami a tati.

    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1)V únoru mi bude 15
      2) Já chci ty velký protože mají lepší zvuk a protože jsou prostě cool :)
      4) Moc děkuju za to asi to zkusím
      Chci moc poděkovat za takouvou slohovku :D

      Vymazat

Blogger Template by DanyČuks