Štítky

pátek 28. listopadu 2014

My top ten movies

Je tady další článek ze sekce My top. Dnešní článek bude o mích top desíti filmech na ,který můžu koukat pořád a neomrzej mě.Všech deset filmů můžu na 100% doporučit. Klidně zanechte komentář jestli se vám některý z těchto filmů líbí.

Budu ráda,když mi do komentářů napíšete vaše oblíbený filmi.Ráda se naně podívám jestli sem je ještě neviděla.
Tak a jdem na to.

#1 Iron man 3 Iron man 3 je první film,který sem viděla z trilogie Iron man.
A řekněme si to upřímně,kdo by nemiloval film ve kterým hraje sexy Robert Downey Jr.
#2 Podfukáří (Now you see me)
Film ve kterým hraje jeden z mých neoblíbenějších herců a to Woody Herrelson.
#3 Star Trek Chvílemi doslovné, hodně často velice komediální ačkoliv se to tak nemusí zdát.
#4 Karlík a továrna na čokoládu (Charlie and the Chocolate Factory) Johny Depp je opět k nepoznání snad v jakýmkoliv jiným filmu.
Další dokobalý film z dílny Tima Burtona.
#5 Piráti z Karibiku: Truhla mrtvého muže(Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest) Myslím že tady ten film zná snad úplně každý.Kdo by neviděl celou sérii Pirátů z Karibiku.
Můj oblíbený je ale ten druhý.
(Do komntáře mě napište váš oblíbený díl)
#6 Kokosy na sněhu(Cool Runnigs)
Příjemná komediální odychovka na kterou se ráda dvakrát do roka podívám.
#7 Hunger Games: Vražedná pomsta (Hunger Games:The catchig  fire) Podle mě je druhý díl téhle série sto krát lepší než ten první.Nejspíš je to změnou režiséra a větším rozpočtem.
Upřímě řečeno knížka je pořád lepší.
#8 Kamarád taky rád (Friends with Benefict)
Ze začátku mě to moc nechytlo, ale postupně si mě film získal.
#9 Walter Mitty a jeho tajný život(The Secret Life of Walter Mitty)
Optimistická jednohubka, ze které srší energie a pohoda.
Tenhle fim má užasnej sountrack.
#10 Zkus mě rozesmát(Just Go with It)
Adam Sandler
mě nikdy nezklame. Když nenatočí nějakou svojí úchylnou komedii, tak natočí perfektní romantickou s dobrým nápadem.

                                                                Obrázky k filmům

Jak ste si mohli všimnout z mého seznamu tak miluju filmy s Johnym Deeppem.Tady jsem ale vybrala pouze dva ale jinak jich je mnohem víc.Doufám že se vám líbí můj seznam deseti oblíbených filmů.Do komentáře mi dejte váš oblíbený film.

                                                            With love Steffaniwww.instagram.com/steffanistyles



8 komentářů:

  1. Piráty jsem viděla snad stokrát a nikdy nezklamou :3 A Iron Man? Ten je dokonalý, i když mám raděj Captaina Ameriku :D :)
    Konečně se musím kouknout na 'Kamarád taky rád', ale nějak není čas :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kapitána mam taky ráda.Celkově včechny Marvelovky. :)

      Vymazat
  2. je tam pár filmů, které mám taky ráda :) Jako napříkla kokosy na sněhu, ti mě vždycky pobaví :-D nebo piráti z Karibiku a je jedno jaký díl, všechny mě baví:) a nakonec třeba hunger games :) .. Dobrý výběr! :)
    franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky baví všechny díly Pirátů ale ten druhej je podle mě nejlepší :)

      Vymazat
  3. kokosy na sněhu jsou super, a iron man taky, ale jinak se nesejdeme :-)

    OdpovědětVymazat
  4. 4!!!!To mi připomíná, že jsem pohádku dlouho neviděla :)

    OdpovědětVymazat
  5. Viděla jsem myslím jen čtyři(když nebudu počítat, že tohle má x dílů).
    HG mám taky hrozně ráda! :)
    Potom Poslední píseň<3,Lol,So undercover, Upíří deníky, The american mall, Divergence,Labyrint,Dům u jezera
    Tady jde vidět, že mám ráda Miley a Ninu Dobrev :'DD :)
    http://blogilateskaty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks