Štítky

neděle 30. listopadu 2014

Too much informations

Dneska jsem se rozhodla pro další TAG. Některé otázky ,které se mi nelíbili tak jsem vymazala.Doufám,že se o mě něco ještě dozvíte :D



1. Co máš právě na sobě?
♦ Overal na spaní :D
2. Jsi zamilovaný/á?
♦ Momentálně ne
3. Zažila jsi někdy už příšerný rozchod?
♦ Asi ne?
4. Kolik měříš?
♦ 168cm
5. Kolik vážíš?
♦ 50 kg
6. Máš nějaké tetování?
♦ Ne ale nějaké rozhodně chci
7. Oblíbená seriálová/knižní dvojce.
♦ Leonard a Penny , Sheldon a Amy
8. Nějaký pearcing?
♦ Nope
9. Oblíbené seriály?
♦ Tady jsem o tom psala článek
10. Oblíbená kapela?
♦ One Direction
11. Co ti chybí?
♦ Peníze
12. Oblíbená píseň?
♦ Rozhodně Night Changes od One Direction
Night Changes
13. Kolik ti je let?
♦ 14 v únoru 15
14. Znamení zvěrokruhu?
♦ Ryba
15. Vlastnost, kterou by měl mít tvůj potenciální přítel?
♦ Nevim
16. Oblíbený citát nebo hláška?
♦ Co nemusíš dělat dnes,nech na zítřek
17. Oblíbený herec/herečka?
♦ Woody Herrelson a Johny Depp
18. Oblíbená barva?
♦ Fialová
19. Jak nahlas máš ráda puštěné písničky?
♦ Naplný koule
20. Co děláš, když si smutná?
♦ Pustím si nějaký film nebo seriál
21. Jak dlouho se sprchuješ?
♦10 minut
22. Jak dlouho ti ráno trvá se přichystat?
♦Asi 15-20 minut
23. Bila jsi se někdy?
♦Jop
24. Nadchne tě..
♦Štěstí ostatních
25. Vytočí tě..
♦ Ignorace a nechápavost
 26. Důvod, proč jsem si založila kanál na YT?
Abych mohla sledovat moje oblíbený youtubery :)
27. Fóbie ?
♦ Celkem hodně věcí nemám ráda ale fobii nemám z ničeho
28. Kdy si naposledy plakala?
♦ Včera,při volejbale sem to schytala míčem do obličeje
29. Kdy si naposledy někomu řekla Miluju tě? ?
♦ Právě teď mému mobilu
30. Význam tvého jména na blogu?
♦ Moje jméno v angličtině znamená Steffani tak asi to
31. Kterou knihu jsi naposledy četla?
♦ 50 odstínu svobody
32. Kterou knihu právě čteš?
♦ Little Shy Ariel je to spíš příběh,ale nevadí,ale je to naprosto boží.
33. Jaký seriál jsi naposledy viděla?
♦ Mentalista
34. Poslední osoba, s kterou jsi mluvila?
♦Mamka
35. Vztah mezi tebou a osobou, s kterou jsi naposledy mluvila?
♦ Báječný?
36. Oblíbené jídlo?
♦ Tortila,pizza a svíčková
37. Které místo chceš navštívit?
♦Londýn.I když už sem tam byla se školou,ale chtěla bych ho navštívit sama.
38. Poslední místo, které jsi navštívila?
♦ Hradec Králové
39. Máš "crush"?
♦Můj crush je rozhodně Harry STyles nebo Michael Clifford
40. Kdy si naposledy někoho políbila?
♦ Nevím
41. Koho si naposledy urazila?
♦ Kamrádku ve škole
42. Poslední sport, který si hrála?
♦ Volejbal
43. Poslední píseň, kterou jsi zpívala?
♦ Best Song Ever od One Direction

                                                            With love Steffaniwww.instagram.com/steffanistyles

2 komentáře:

Blogger Template by DanyČuks