Štítky

pátek 19. prosince 2014

Christmas presents


Ahoj,po vážně dlouhé době sem tady znovu.Je mi to vážně líto ale neměla sem čas,inspiraci ani chuť.

Jak jste si mohli všimnout z názvu článku bude to článek co jsem dostala na Vánoce od holek ze školy.Článek o tom co jsem dostala od rodiny nebudu dělat,přijde mi to moc osobní.
Všem holkám chci předem moc poděkovat,holky jste vážně skvělý a miluju vás.
Já jsem holkám dávala náramky ze stránky wayfarer a k tomu jsem jim dávala čokoládový bonbonky.

První dárek je od Míši která mi dala tenhle One Direction náramek.Bylo celkem vtipný,že já jí dávala skoro úplně stejný náramek One Direction.


Dále tady mám dárek od Markétky, která mi dala tenhle ,zvlaštní´ lak a pak tyhle naprosto cute náušnice. Na tady ten lak už jsem se koukala , ale nakonec jsem si ho nekoupila, tak jsem ráda že ho můžu zkusit.


Od Klárky jsem dostala tyhle plyšový kostky s mim jménem, který nejspíš poputuje na klíče a ještě k to mu byli malé náušničky,kterých nikdy není dost.
Kať mi dala tenhle naprosto roztomilý puntíkovaný lesk a nádherný náušnice.
A poslední je dárek od Julči ,která mi napsal pěkné přání a k tomu mi dala dva páry krásných náušnic a lak na nehty.

Za všechny dárky jsem ráda a ještě jednou chci poděkovat holkám,který jsou naprosto skvělý.
A už se nemůžu dočkat až všechny věci vyzkouším.

                                                                                             With love Steffani

www.instagram.com/steffanistyles



4 komentáře:

  1. Nemyslím to zle, ale určitě si oprav hrubky :). Máš jich tu spoustu. Jinak hezké dárky.
    beemannie09

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za upozornění :)

      Vymazat
    2. Ode mne to také neber zle, ale zkus si článek aspoň hodit do Wordu, když nic jiného. Několik chyb Ti to opraví. Máš jich tu poměrně dost. ;) A to není dobré. Ber to jako radu, ne jako kritiku, prosím. ;)

      Vymazat
    3. Však konstruktivní kritika je dobrá! :) Posouvá blogera / autora na další level.
      www.empty--island.blog.cz
      www.empty--island.blogspot.cz

      Vymazat

Blogger Template by DanyČuks