Štítky

čtvrtek 19. února 2015

My make-up routine


Vítám vás u dnešního článku,který bude o tom jaký produkty používám při líčení.Na konci se můžete tešit na to jak vypadám nenalíčená a jak nalíčená.
Tady to líčení nosím většinou do školy nebo když jdu ven.
Každé své líčení začínám krémem.Většinou musím chvíly čekat než se krém  vstřebá.Mezitím dělám něco s vlasy.
V tuto dobu používám krém od Garnier repairing care,který je určen na velmi suchou pokožku.Tento krém mám ráda teď v zimě,protože mám suší pokožku ale jak jste si mohli všimnout tak už mě zbyde jen na pár použití a budu si muset koupit nový.









Po krému na řadu přichází balzám.Balzámy celkem dost měním ale teď jsem si opět oblíbila tento v kalíšku od Avonu.Nevím jestli se dá ještě koupit,jelikož z Avonu objednáváme tak jednou za dva roky.


Po krému a balzámu následuje korektor.Ten používám od značky Maybelline Affinitone v odstínu 02 Natural.Korektor požívám hlavně na kruhy a na drobné nedokonalosti.

















Korektor a vlastně celý obličej za pudruji kompaktním pudrem od Essence all abou matt!.S tímto pudrem používám i kabuki štětec taky od Essence

.




Tento krok nedělám vždycky.Tímto krokem je si upravit obočí.Obočí si trochu do vyplním tužkou opět od Essence v odstínu 04 blonde,která je dobrá ale mohla by být o trošku světlejší.




Předpolední krok a pro mně asi tem nejdůležitější je řasenka.Já používám řasenku od Miss Sporty Pump up Furious Volume.Má celkem zajímavý kartáček ve tvaru ploutve,kde po stranách jsou delší štětinky a na hoře a vespod jsou kratší.




Tohle celé zakončuji nějakou rtěnkou nebo leskem.Já vám tady ukážu tři mé nejoblíbenější.Všechny mají celkem neutrální barvu,která není výrazná.



Zleva- Essence 07 Natural beuty,Astor (Heidy) 002 Sweety,Essence(longlasting lipgloss) 06 Soft nude.


Slíbená fotka jak vypadám nenalíčena a jak nalíčená.



Do komentářů mi dejte určitě vědět jestli používáte nějaký z těchto produktů.


Budu ráda,když mně začnete sledovat na => instagramu <=


                               With love Steffani

2 komentáře:

  1. Ten v kalíšku používám taky. :D Mám ho ještě i čokoládový myslím. :P Jinak vypadáš dobře i bez makeupu! :) Dávám si tě do sledovaných blogů, takže jen a jen přidávej... :D tady je můj blog: www.freedomis-myescape.blogspot.cz tak doufám, že se nějaký článek bude líbit a třeba ho okomentuješ/zkritizuješ a budeš sem tam koukat co nového přibylo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráde se podívám na tvůj blog.A děkuju že si mysliš,že vypadám dobře i bez makeupu. :)

      Vymazat

Blogger Template by DanyČuks