Štítky

středa 11. února 2015

New t-shirt (recenze)

BIG GIRLS

Od obchodu => geekshirts <= mě byla poskytnuta nabídka na výběr jakéhokoliv trička o něm napsat recenzi.Výběr tam je  ohromný a já měla co dělat aby sem si vybrala.Postupně se mě,ale výběr začal zužovat a to tím,že sem vyřadila barvy triček u ,kterých by sem věděla,že stejnak nebudu nosit.
Komunikace s e-shopem byla velmi dobrá.Tričko mi přišlo do několika dnů a to i když jsem ho obědvávala Silvestra.
Tričko je vyrobeno ze 100% bavlny a je velmi pohodlné.
Rozhodně se podívejte na tabulky velikostí a by vám tričko v případě objednávky bylo.
Tričko si u mě získalo vysoké hodnocení a rozhodně ho vám mohu doporučit.























Chci se vám moc omluvit že článek přidávám po takové době,ale myslela jsem si,že už jsem ho vydala.Doufám,že se mně nezlobíte.
Pokud chcete určitě mě můžete začít sledovat na => instagramu <=

                                                                      With love Steffani

3 komentáře:

  1. To tričko se mi nelíbí, takové jako pro děti, není to můj styl, ale tobě sluší. :)

    www.empty--island.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se líbí ale nosím ho hlavně do tanečáku a občas do školy ale není to tričko na každodenní nošení,pro mě jen z důvodu potisku.
      Jinak tričko je vážně pohodlné takže je těžké ho nenosit pořád.
      A bude mi teprve 15 tak mi nepříde,až tak hrozné nosit tričko s kočkou. :)

      Vymazat
  2. mne sa paci na poobedie len tak vonku je super :)
    Pozyvam na Valentinsku giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/02/valentinska-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks