Štítky

úterý 3. února 2015

My top five animated movie

Ahoj vítám vás u nového článku.Jak jste si mohli všimnou je to další článek ze sekce My Top.V dnešním článku vám napíšu o mích pěti nejoblíbenějších animácích.
Budu ráda ,když mi do komentářů dáte vědět jaký je váš oblíbený animák?


#1 Shrek 2

Když jsem byla malá bylo mi jedno jestli koukám na 1,2 nebo později dokonce 3.Pro mě bylo důležitý,že to Shrek.Postupem času jsem ale zjistila že 2. díl je prostě nejlepší.
Na 2. díle se mi líbí jak tam jsou malý detaily v podobě návštěv MacDonaldu nebo zničení Starbuks (obě značky jsou samozřejmě pojmenovány jinak).I když to je pouze malý detail bez,kterého bysem se taky obešla,dělá to Shreka 2 něčím kouzelným.

 

#2 Jak vycvičit draka  (How to Train Your Dragon)Po tomhle filmu jsem měla velkou chuť si chytit nějakého draka a vycvičit (nejlépe Bezzubku).Tenhle animák mi sedl na 100%.Vypráví o klukovi, outsiderovi, kterému se přihodí něco...neočekávaného. Dostane se k drakovi, stvoření, kterého si vikingové vždy silně vážili.


#3 Ledové království   (Frozen)
Jedna z nejdospělejších Disneyho pohádek, kde se pro zvrat nejde daleko a důkaz toho, že si výkladní skříň legendárních princezen může připsat dokonce hned dvě nové členky. Elsa i Anna jsou dvě zbožňování hodná stvoření, jedna svou osudovou osamělostí, druhá pak bezbřehou upřímností .
I když Frozen miluji něco mi tam chybí,aby to bylo dokonalý.


#4 Úžasňákovi  (The Incredibles)Úžasňákovi jsou živoucím důkazem toho že animovaný film může mít velice inteligentní a chytrý humor u kterého se nikdo nestydí zasmát.Dialogy nemají chybu, ale co mě nejvíc dostalo byly Dashovi běžecké kousky to bylo fakt něco.



#5 Já padouch  (Despicable Me)Slovo infantilní bych nahradil "roztomile dětským" a přidal bych ... dojemný. Super špionská hudba.Hlavní hrdina je neskutečnej sympaťák, škoda jen, že se ke konci nechal trochu "zkazit".
 


Do komentářů mi napište váš oblíbený animák.
                                                            
                                                     With Love Steffaniwww.instagram.com/steffanistyles


5 komentářů:

  1. Z tvého seznamu jsem viděla první dva filmy. Jak vycvičit draka je jeden z mých nejoblíbenějších filmů celkově... :) A stoprocentně nejoblíbenější animovaný film. :) Jinak mám ještě ráda Ratatouille... :) To je skvělá, vtipná pohádka. Možná bych ještě uvedla Ošklivé kačátko a já, to je taky dobrý film, vidělas? ^^
    * Em Age:
    www.empty--island.blog.cz
    www.empty--island.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ošklivé káčátko jsem neviděla,ale rozhodně to změním. :)

      Vymazat
  2. Nevím, jestli se shodneme v pořadí, ale ve výběru filmů určitě! :) Miluju animáky. :)
    Pěkný článek. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pořadí jsem si taky nebyla jistá,protže všechny je moc miluju.

      Vymazat
  3. Já moc animáky nesleduji :) Ale asi sama za sebe bych vybrala Shreka :)

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks