Štítky

pátek 3. dubna 2015

Seriálový TAG

1. Nejoblíbenější seriál všech dob?
Tohle je asi nejtěžší otázka ze všech, protože miluji hrozně moc,ale když musím vybrat jeden tak to je pravděpodobně Top Gear.
2. Oblíbená epizoda tohoto seriálu?

A nejoblíbenější díl asi nemám žádný ale miluji jejich závody a speciály.
3. Oblíbený (seriálový) herec, herečka?
Nemám asi úplně nejoblíbenějšího herce nebo herečku ale jsou tady dva,který miluju nadevše.Jsou to Neil Patrick Harris a Jim Parsons.


4. Nejoblíbenější režisér/scénárista?
Chuck Lorre je scénárista mých dvou oblíbených seriálů.
(
Dva a půl chlapa a Teorie velkého třesku)
5. Oblíbený doják?Mezi seriálama to je určitě poslední díl M*A*S*H. Poslední díl tohoto seriálu mně prostě dojal.
6. Seriál, který miluješ, ale ostatní o něm nemají ani páru?
Once upton time.

7. Seriál, který moc nemusíš, ale ostatní ho milují?
Violetta
.Seriál,který u nás ve třídě sleduje hned několik holek a překvapivě i jeden kluk . Je to španělský seriál,který dávají na Disney a já ho úplně nesnáším.
8. Oblíbená seriálová dvojce?Sheldon a Amy. Tenhle pár je prostě pár všech párů
9. Seriál, na který se můžu dívat znovu a znovu?
How I met yout mother,Top Gear a The Big Bang Theory.
10. Máš crush na nějakou herce/herečku? Upíří deníky nijak nemusím ale Damon Salvatore je na 100% můj crush.
11. Oblíbený seriálový záporák?Nevím jestli to je úplně záporák ale naprosto miluji Wil Wheaton, který hostoval v několika epizodách Teorie.
12. Který seriál tě nejvíc překvapil?Scrubs. Poprvé jsem to viděla u mého bratra. Společně s ním jsem zhlídla několik dílů a zjistila jsem, že je to naprosto skvělý a vtipný. Už předtím mi o tom říkal, že to sleduje, ale to sem jen říkala že je to blbost na které mě nezaujme.
13. Kdyby ses mohla podívat na jeden nový seriál, který by to byl?To je celkem těžký, protože teď nemám v plánu rozkoukávat nový seriály.
14. Který seriál doporučuješ každému na potkání?Těch seriálů je celkem dost,ale nejvíc asi doporučuju Taková moderní rodinka. Tenhle seriál prostě nejde nemilovat.
15. Seriál, který máš ráda, ale nikdo by to do tebe neřekl?
 Tak to je pravděpodobně Top Gear.Kdo by řekl, že by holka mohla už několik let sledovat tento motoristický seriál.
16. Jeden seriál, který podle tebe neměl být nikdy natočený? Ulice a Ordinace v růžové zahradě.
17. Seriál, který dal nejvíc zabrat tvojí bránici?To je určitě Dr.House. Kdo by si neoblíbil trochu šílenýho doktora, který má zálibu v černohumorných vtipech.Kdo by neznal jeho hlášku Everybody lies.
18. Nejdivnější seriál, který jsi kdy viděla?To je asi seriál Malé královny krásy, i když je to seriál o tom jak americký matky ze svých dětí dělají živý panenky je to vážně sranda a hodně se u to ho nasmějete.
19. Oblíbené žánry?Jednoznačně komedie.
20. Seriál, u kterého se modlíš za pokračování? Tak to bude určitě už zmiňovamý Top Gear, který už nikdy nebude jako dřív bez Jeremyho.

4 komentáře:

  1. Aj za mňa je to Top gear! Sú najlepší :3 super tag ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ta ulice a ordinace v růžový zahradě se mi taky nelíbí. Je to pro mě o ničem :D
    Top Gear
    Teorie Velkého Třesku
    A teď i Jak jsem poznal vaši matku.. Ty seriály miluji :3
    Jinak super Tag :)

    OdpovědětVymazat
  3. No, Top Gear by mě teda nebavil:D Ale na Housovi, Matce a Teorii se shodnem:).

    OdpovědětVymazat
  4. najobľúbenejších hercov by som vybrala rovnako! :D super článok
    http://ladyminimalism.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks