Štítky

pátek 10. dubna 2015

Top of March

Oblíbenci za měsíc březen jsou tu a jsou to také úplně první moji oblíbenci. Pokaždé tady ukážu několik věcí, které ze ten měsíc byli nejlepší. Budu tady ukazovat různé věci jak kosmetické taky nějaké jídlo nebo i oblíbené aplikace na telefon.

1) Face
Jako první je tady tvářenka od essence.Tu sem si koupila někdy v polovině března a je z limitky like an unforgettable kiss.Byla už ve výprodejovém košíku v dm a stála pouze 50 Kč ,takže mě snad chápete že sem jí tam nemohla nechat.
Není nijak super pigmentovaná, ale mně to nevadí jelikož na tváři děla krásný přirozený efekt. Kdy byste na ní někde narazily tak do ní určitě jděte.




2) Lips
V této sekci jsem si za tento měsíc nejvíce oblíbila Baby lips.Tenhle Baby lips sem si pořídila teprve nedávno.Je to z Elecro řady,která se konečně objevila i u nás v Česku.V drogérii dm jsem ukořistila tento fialový s názvem Berry Bomb.
Určitě se nemusíte bát,že by ste po použití měli fialové rty.Je to pouze balzámek s lehkým nádechem do fialovorůžova.




3) Other from beauty
Blender brush se taky objevil v mém nákupním košíku a jako tvářenka je taky od essence.Je to můj první blendig brush,takže ho nemůžu s žádným jiným porovnat.Hold v tomhle se pozná začátečník.
Musím říct,že má nádherný dizajn rukojeti a je ho štětiny jsou nádherně jemný.



4) Series or movie
Minulý měsíc jsem asi nejvíc sledovala seriál Dobrá manžlka (Good wife). Za tento měsíc jsme s bráchou zhlédli asi 4 série tohoto seriálu z právnického prostředí.



5) Food

Z jídla jsem si nejvíc krát koupila Celpo fit. Jsou to kukuřično-rýžový chlebíčky s rajčaty a bazalkou.
Na to že to patří mezi zdravější věci tak je to vážně dobrý.Jsem ten typ člověka,který dokáže na posezení spořádat balíček chipsů.Tohle ale musím doporučit,protože jestli jste typ jako já,tak z tohohle jste po půl balíčku plný.



Tak to by bylo za tento měsíc vše,ale jestli chcete sledovat můj život i nadále tak mě začněte sledovat na instagramu,kde jsem jako _steffani_.

                                              With love Steffani


7 komentářů:

  1. ja som snáď nikdy neskúsila dekoratívnu kozmetiku od essence :D musím skúsiť :D baby lips ♥
    http://ladyminimalism.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím ti určitě doporučit jejich rtěnky,který jsou bajéčný za nízskou cenu. :)

      Vymazat
  2. Kosmetiku essence mám ráda, ale tahle srdíčková tvářenka, mě vůbec nezaujala.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně vyhovuje, možná, je to tím ,že jsem bíla jak stěna.Na tváři mi zanechá jen jemný narůžovělý nádech,kerý mi do školy stačí. :)

      Vymazat
    2. Jj tak to je skvělé. Mě nejvíce zaujalo to balení, ale říkala jsem si, že si koupit tvářenku a dívat se na její balení asi ne.. :D ale možná by to byl i skvělý rozjasňovač pro tmavší typy pleti :-)

      Vymazat
  3. Baby lips sú super a zaujala ma aj tá tvárenka od essence :) Mohla si ju odfotiť aj otvorenú, aby bolo vidieť akú má farbu :)
    Sponkabob♥

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tip na tvářenku, po něčem se sháním... :)

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks