Štítky

sobota 30. května 2015

Top 4 czech series

Hi everyone!Vítám vás u nového článku a dneska to bude opět zaměřeno na seriály. Už dlouho jsem nenapsala žádný článek o mých oblíbených seriálech nebo filmech, tak to tímto článkem napravím. Tentokrát nepůjde o americké, ale o české.
Já na české seriály moc nejsem jelikož, když se řekne český seriál tak mě okamžitě napadne seriál tipu Ulice a Ordinace. Rozhodla jsem se ale zapátrat v mysli a najít nějaké oblíbené české seriály. Doufám že v tomto článku najdete aspoň jeden seriál, který máte aspoň trochu rádi.
Seriály jsem neřadila podle oblíbenosti ,ale jak mě napadali.



Jako úplně první oblíbený seriál tady mám Okresní přebor. Tento seriál jsem si zamilovala od začátku. A kdo by si nezamiloval seriál s prostředí venkovského fotbalu s naprosto dokonalýma vtipy, ve kterém hrají herci jako Ondřej Vetchý, David Novotný nebo Jakub Kohák. Stejně jako seriál tak film s názvem Okresní přebor- Poslední zápas Pepika Hnátky jsem si velmi oblíbila.


Taková normální rodinka, tento název nese další oblíbený seriál. Tento seriál je pravdě podobně jediný seriál, na který jsem koukala a vůbec mi nevadilo , že je černobílí (skoro vůbec nekoukám na černobílé filmy a seriály). Pro mě je to taková klasika, na kterou se vždycky ráda podívám na DVD.



Dokonalý svět seriál z módního časopisu Grace ,kde všichni žijí nablýskaný životy. Tento seriál má něco z Ďábel nosí Pradu a ze seriálu Sex ve městě. Tady ten seriál jsem si také oblíbila z části kvůli postavě Michell (Jitka Čvančarová),která je v Dokonálém světě naprosto skvělá.


Poslední a můj úplně nejoblíbenější český seriál je Čtvrtá hvězda. Seriál, který vznikl minulý rok a už se stal mým oblíbeným. Čtvrtá hvězda je o tom jak se hotel Meteor snaží stát z tří na čtyř hvězdičkový hotel. Nejoblíbenější postavou se stal recepční František ,kterého hraje Ivan Trojan.



Doufám, že se vám článek líbil a do komentářů mi dejte vědět jestli jste zde našli svůj oblíbený český seriál nebo mi napište váš oblíbený český seriál?

                                                       With love Steffani



instagran
twitter

6 komentářů:

  1. Mám ráda všechny, ale nejvíc určitě Čtvrtou hvězdu.
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtvrtá hvězda je podle mě jeden z nejlepších českých seriálů a právě teď na ni koukám. :)

      Vymazat
  2. Znám všechny, nicméně většinou mě příliš nechytly, ačkoliv Dokonalý svět byl fajn. :)
    Mám ráda Vyprávěj. :) (I když novější díly už moc ne...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyprávěj mám taky celkem ráda , ale vždycky jsem viděl jen část dílu. :)

      Vymazat
  3. Dokonalý svět mě hrozně bavil:)
    zvu na giveaway u mě na blogu!
    http://thepearlsofmylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks