Štítky

sobota 16. května 2015

Balubunny



Hi!Vítám vás u nového článku. Dnešní článek bude o věcech ,které jsou z e-shopu  balubunny → http://www.balubunny.com/ . S tímto e-shopem jsem měla spolupráci. Měla jsem si vybrat několik věcí, jelikož jsem nebyla cenově omezená tak jsem nevěděla kolik věcí si mám vybrat.
Tento e-shop je zaměřen jak na oblečení, šperky tak i na doplňky do domácnosti. E-shop je specifický v tom, že všechny šperky jsou ze dřeva a můžete si zvolit barvu dřeva a barvu řetízku, což mi přijde vážně skvělý. Dále pro kreativní je možnost poslat svůj návrh a oni vám třeba prstýnek vyrobí. Dále musím pochválit , to jak mi přišel balíček zabalený, jelikož to je nejlíp zabalený balíček ,který mi kdy přišel. Další věc, která mě mile překvapila je, že v balíčku bylo několik samolepek a dva odznáčky.
Všechny věci


 
Jako první na mě z balíku vypadl tento bílý vak. Vak je látkový s potiskem dark WHISPERS, což do překladu je něco jako temný šepot. Vak je vážně krásný , ale určitě není do deště jelikož je z obyčejné látky.
           
Vak
   
Dále tady mám další bílou věc. Tentokrát ale tričko s pěkným potiskem a nápisem need you like a hole in my head v češtině to je potřebuju tě jako díru v hlavě. Tričko jsem si objednala ve velikosti M a sedími naprosto perfektně. Tričko je obzvlášťněný ohrunutými rukávy další vzlášnost je malý potisk vzadu na krku.

tričko
 

   V balíčku se dále objevily tří klasické dřevěné náhrdelníky. Nosit dřevo není moc můj styl a myslím, že nejsem jediná ale ten s vlkem a ten s mrakem využijí spíše jako doplňky do pokoje. A to z důvodu ,že mají pro mě moc krátký řetízek a nevypadá to moc dobře. To je ale moje chyba jelikož si můžete napsat od delší řetízek. Ten první mě přijde , že se bude hodit obyčejným outfitům , rozhodně to ale není kousek který budu nosit každý den.


Náhrdelníky


Před poslední věc je překvapivě náhrdelník. Teď to není klasický dřevěný ale dřevěný natřený mint barvou a je na něm tenhle skvělý jednorožec. Já sice nejsem nijak ulítlá na jednorožce , ale tomuhle prostě nešlo odolat. Potvrďte sami.


jednorožec
Poslední věcí v balíčku byli náušnice s kolouškama ze ,kterých jsem zklamaná nejvíce jelikož jedna přišla ale rozbitá. Není to ale nijak velká závada jelikož vteřinové lepidlo tento problém vyřeší.


náušničky
Doufám, že se vám článek líbil do komentáře mi napište jaká věc se vám líbala nejvíce a jaká nejméně.

                                                            With love Steffani


instagram

                                       

6 komentářů:

  1. Ty šperky mě hodně zaujaly.. :) hm.. :-) ¨díky za tip :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/in-mood.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo,šperky májí užasný, takže je těžký něco vybrat. :)

      Vymazat
  2. Ty věci mi připadají vážně originální! Určitě se na eshop podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli chceš něco hodně originálního tak se tam rozhodně podívej. :)

      Vymazat
  3. s týmto e-shopom som spolupracovala aj ja :) majú super veci
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj článek jsem četla a věci tam jsou vážně super. :)

      Vymazat

Blogger Template by DanyČuks