Štítky

sobota 2. května 2015

Life in points #April

Rozhodla jsem se,že každý měsíc napíšu několik bodů o tom co se stalo za minulý měsíc.Většinou to budou celkem osobní věci,tak doufám,že vám to nebude vadit.

•  Nikdo mě nenapálil na Apríl
•  Dostala jsem pětku a dvojku z matematiky
•  Byla jsem nečekaně zkoušená z chemie a dostala 1-
•  Šla jsem poprvé za tento rok běhat  (9.4.)

We ♥ it

•  Psala jsem čtvrdletku (nechtějte radši vědět co jsem dostala)•  Úspěšně jsem udělala příjmačky
•  Dostala jsem se na obě školy kam sem si dala přihlášku
•  Koupila jsem si svoji první knížku v angličtině (Paper Towns)


We ♥ it

•  Zapisový lístek jsem podala na Obchodní akademii
•  Na den země jsme byli se školou na výletě v Josefově (22.4)
•  Se školou jsem byli na závodech, kde jsem běhala štafetu a skákala přes laťku (Pohár rozhlasu)
•  Strávila jsem báječný čarodějnice s přáteli

Doufám,že se vám tento typ článků líbí.Určitě mi dejte vědět do komentářů jestli mám pokračovat.


                                                                             With love Steffani

instagram 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Blogger Template by DanyČuks