Štítky

pondělí 11. května 2015

Top 5 of April

Hi! Vítám vás u nových oblíbenců a nyní to bude za duben.Tentokrát jsem se rozhodla to udělat trochu jinak,jelikož když jsem se na ten článek podívala teď tak už se mi tolik nelíbil jako minulý měsíc.Proto jsem se rozhodla měsíc duben udělat trošku jinak.
Jinak taky vám přijde,že poslední měsíce uběhli nějak rychle,ale všimla jsem si toho už před několika měsíci,jelikož mě přijde jako by to bylo včera,kdy nám učitelé říkali,že do příjmaček zbývá poslední čtvrt rok a měli bysme se začít pořádně učit. A Ejhle už jsem přijatá.

Top of april
Dost mého vykecávaní už jdeme na dubnové oblíbence. Jako první tady mám tři lipliner nebo-li konturky od essence. Mám je v odstínech 12 wish me a rose,06 satin mauve a 15 honey berry.
Všechny jsou výborně pigmentované a mají skvělou výdrž. Nejvíce jsem nosila 12 wish me a rose a 06 satin mauve,jelikož 15 honey berry je spíše podzimní barva a já si jí koupila teprve nedávno tak sem jí měla jen jednou,ale i tak mohu říct,že jde o nádhernou barvu. Všechny jsem je kupovala v Rossmanu za skvělých 30 Kč což je běžná cena. Většinou tyhle konturky nosím zvlášť bez jakékoliv rtěnky na vrh.

Essence

Knížka Pepar Towns patří také do oblíbenců.Je to moje úplně první knížka,kterou jsem si koupila v angličtině,ale už si dělám zálusk na další od Johna Greena a to je Looking for Alaska. Knížka stála asi 229 Kč,ale tou cenou si nejsem úplně jistá. Angličtina v této knížce není úplně těžká,ale když nevím nějaký slovo tak si ho najdu ve slovníku co mám v mobilu,což není žádný problém. Takže i těm co neumí tak dobře anglicky nebude Paper Towns dělat problém.

Papírová města
Můj třetí oblíbenec za duben je písnička See you again od Wiz Khalifa a Charlie Puth. See You Again je soundtrackem k filmu Rychle a Zběsile 7 (Fast & Furious 7).Celý film Rychle a Zběsile 7 je na památku zesnulého Paula Wolkera,který zemřel při autonehodě v roce 2013.
Tuto písničku jsem si oblíbila hlavně kvůli textu a videoklipu,který je také velmi zdařilý.

See You Again
Mám tady také oblíbence z oblečení a to je top z  New Yorkru. Je to delší crop top.Břicho vám jde vidět pouze,když zvednete ruce.Má pro mě univerzální šedou barvu a stál 79 Kč.Omlouvám se za fotku,že to tam není skoro vidět,ale lepší se mi nepovedla. :(
Top
Poslední oblíbenec za duben je Micelární voda od Garnier.Je určená na citlivou pleť,kterou já nemám,ale i tak dokonale vyhovuje. Dá se s ní odličovat oči i rty což je výhoda.Odstraňuje make-up ale já ji většinou pouřívám pouze na dočištění pleti.
Je jí 400 ml a kupovala jsem jí v dm-ku za nějakých 150 Kč.

Garnier

                                                       With love Steffani

instagram

5 komentářů:

  1. Paper Town som čítala a je to super knižka :) See You Again je krásny song :)
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě nejsem ani v půlce ale už vím že je to skvěla knížka. :)

      Vymazat
  2. Micelárku mám teď taky a je skvělá :-) A konturky od Essence mám moc ráda, často je používám jen jako "matné rtěnky" pěkně drží, jsou pigmentované a mají skvělou cenu :-)

    Zvu tě na blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/mala-boure-v-sephore.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Micelárka je užasná a ta cena je taky skvělá a na další konturky mám zálusk. :)

      Vymazat
  3. Po této micelárce od Garnieru už dlouho pokukuji, ale zatím jsem si ji nepořídila. Ale ta spousta pozitivních recenzí a doporučení od všech možných blogerek mě nejspíš "donutí" ji také vyzkoušet. :) A konturky od Essence vypadají skvěle! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat

Blogger Template by DanyČuks